BG care

BG care



Dekarbonizace zážehových motorů

Servis vstřikovacích trysek

Tento servis obnovuje správnou činnost vstřikovacích trysek. Speciálně sestavená směs rozpouštědel a vysokomolekulárních disperzantů, rychle a bezpečně uvolní úsady ze vstřikovacích trysek a zároveň i ze spalovacího prostoru. Je bezpečný pro všechny součásti palivového i výfukového systému. Pro dokonalé vyčištění je doporučeno přidat do palivové nádrže přípravek BG 44K.

Obrázek výrobku BG210

Servis systému vzduchového sání

Jedná se o servis, který odstraní během cca 15 minut veškeré usazeniny na škrtící klapce, sacím potrubí, sedel ventilu, spalovacího prostoru, lambdasondy a katalyzátoru. Pomocí speciálního přístroje se obě látky současně vstřikují do sacího potrubí nad škrtící klapku a vlivem chemicko-termické reakce přemění karbon v plynné skupenství, které bezpečně odchází výfukovou cestou. Pro dokonalé vyčištění je doporučeno přidat do palivové nádrže přípravek BG 44K.

Obrázek výrobku BG206 Obrázek výrobku BG211

Servis EGR

Společnost BG vyvinula přípravek na motory s EGR ventilem. Právě na regeneraci tohoto ventilu se specializuje EGR servis. Jednoduchou časově nenáročnou aplikací prodloužíme životnost EGR ventilu. Pro dokonalé vyčištění je doporučeno přidat do palivové nádrže přípravek BG 44K.

Obrázek výrobku BG211

Dekarbonizace vznětových motorů

Servis vstřikovacího a výfukového systému

Produkt Diesel Care má vlastnosti paliva, doba aplikace je tak závislá na spotřebě vozu. Je sestaven pro nové elektronicky řízené systémy používající přímé vstřikování (Common rail), tak i tradiční mechanické systémy. Pro dokonalé vyčištění je doporučeno přidat do palivové nádrže přípravek BG 44K.

Obrázek výrobku BG229

Jediný servis na světě pro dekarbonizaci sacího a EGR systému

V sacím systému, zvláště pak v motoru s turbem je obrovské množství karbonu, který snižuje průřez a tím dochází k nedokonalému plnění. To má za následek postupné snižování výkonu motoru a tím i zvýšení spotřeby paliva. Tento jedinečný servis, který byl vyvinutý ve spolupráci s firmou Volkswagen, dokáže velmi efektivně a rychle vyčistit jak sací potrubí, tak i sedla ventilu.

Obrázek výrobku BG246

Ostatní servis

Klimatizace

BG Frigi-Fresh vyčištění výparníku klimatizace
likviduje alergeny, plísně, nečistoty a zápachy, které se tvoří ve výparníku a tím odstraňuje zápach ve vozidle, je doporučeno provést vyčištění jedenkrát ročně
BG Frigi-Quiet II olej do klimatizace
použití tohoto přípravku snižuje hlučnost klimatizace, obsahuje fluorescenční barvivo pro snadné odhalení úniku

Palivo

CF5
přidává se do paliva, slouží k vyčištění palivového systému
BG 248 přípravek do nafty
zvyšuje cetanové číslo nafty, zabraňuje zamrzání nafty, obsažená aditiva čistí vstřik. systém a trysky, tím dává lepší spalování a výkon, redukuje emise

Olej

BG 107 RF-7 kondicionér oleje
vhodné pro motory, které mají najeto větší počet kilometrů, pomáhá v lepší funkci pístních kroužků, zvyšuje kompresi a zároveň snižuje spotřebu oleje a napomáhá ke snížení emisí
BG 325 Aditivum do převodovky
použití do všech standardních převodovek a diferenciálů, snižuje opotřebení komponentů a hlučnost, zvyšuje životnost převodového oleje
BG MOA (BG 110) kondicionér oleje
zaručuje dlouhotrvající ochranu motoru, u přípravku byla dosažena o víc než 315% delší oxidační stabilita než u sedmi hlavních výkonnostních norem olejů SG/CD.
BG 105 Quick Clean – výplach motoru
odstraňuje úsady z motoru, rychlý proces čištění 10-15 minut se provádí před výměnou motorového oleje

Chladící systém

BG 511 utěsňovač chladiče
utěsňuje chladící systém, je použitelný ve všech typech chladící kapaliny a je bezpečný pro všechny kovové, hliníkové a gumové součásti chladícího systému
BG 540 proplach chladícího systému
odstraňuje tuhé usazeniny vazelíny, mastnoty z chladícího systému, je bezpečný ve všech součástech chladícího systému a po aplikaci se nemusí provádět výplach



Servis posilovače řízení

Každý olej by se měl pravidelně měnit. Týká se to i servooleje v posilovači řízení, kde je prokázáno, že zhruba po 60. tisících km je olej na hranici životnosti. Výměna je však opomíjena a to hlavně z důvodu problematického vypuštění a naplnění. Není zde totiž žádný výpustný šroub a velké množství se nachází v rozvodu, tedy v hadicích mezi čerpadlem a hřebenem řízení. Pokud se opomíjí tato výměna, dost často dochází ke zvýšení hlučnosti, úniku oleje, ale to je již pozdě přemýšlet o změně oleje.Někdy se sice dají součásti servořízení zachránit, ale patrná je už známka velkého opotřebení. Proto BG CARE vyvinula přístroj na výměnu kapaliny v servořízení. Jedná se o velice rychlý a efektivní proces. Pro odstranění úsad se ještě před výměnou do systému nalije speciální přípravek BG. Poté se provede odsátí a zároveň naplnění novou kapalinou. Celá výměna tvrá max. 5 minut. BGCare logo